VW Golf 3

Tulajdonos: Maracsik Krisztián

"Mielőtt megszereztem a jogsit tudtam, hogy ha egyszer lesz autóm, az biztos, hogy nem lesz gyári.  A Golf előtt volt egy kombi kocka Lada, amihez már megvolt elég sok alkatrész, a futómű lebeszélve hozzá, garázs hiányában minden alkatrész az étkezőmben várta, hogy a helyére kerüljön.  Sajnos, vagy nem sajnos, de jött egy bogár, ami megcsípett, így a zsiga projektet skippeltem, és vettem egy Golfot. Már itt kalandos volt a dolog, mert csak '96-os, 2.0 8v-ket néztem, mert jubi GTI-t szerettem volna. El is mentem trélerrel Vácra egy autót megnézni, amiről a hirdetésben szereplő képek valószínűleg akkor készültek, mikor az aktuális tulaj vásárolta, mert elég szépen le volt lakva. Tető behorpadva, ülések, övek hiányoztak, viszont a kamu szöveg megvolt, hogy mi miért hiányzik, Azt hozzá sem teszem, hogy műszaki nem volt az autón, és 0-ra kopott gumikon hozta a szimpatikus fiatalember a megbeszélt helyre a golfot. Miután láttuk, hogy ez esélytelen, gyorsan bementünk a közeli bevásárlóközpontba egy kis wifi-ért, és szerencsére a céges laptop akksijában 20% még volt, így egy régebben kinézett golfhirdetést meg tudtam keresni, fel is hívtam, el is indultunk Budapestre megnézni az autót. Szerencsére 2 golfológus ismerősömmel mentem autót venni, így szépen átnéztük az egészet, és meg is vettem a 2.0 8v syncro golfot, és el is indultam vele Pécsre. Itt egy jó barátom segítségével az első lépéseket megtettük, és egész pofás lett a végeredmény. Sajnos utólag kiderült, hogy nem a 3. tulaj vagyok, hanem a 9.  Az autóval biztosítóztak, elég sok gyárilag benne lévő extrát kiszedtek belőle, amiket mostanra sikerült pótolni. Amúgy az automata váltót és tetőablakot leszámítva fullextrásként hagyta el a gyárat (tempomat, digitklíma, mfa, stb.)."

blog4.jpg

Karosszéria: "Mivel az autó elég tucatszámba megy, így próbálom minél ritkább alkatrészekkel felszerelni, de komolyabb beavatkozás nem történt egyelőre, csak az első-hátsó ablaktörlőket szedtem le. Jelenleg egy InPro R32 stílusú projektoros első lámpa van az autóban, GTI hűtőrács, indexsorban légbeömlő, a koptató pedig egy Henri Lloyd Yachting Edition-ről származik. Motorháztetőn van egy légterelő, amiből szerencsére sokat nem láttam még, remélem ez így is marad míg nálam van a Golf. Vastag díszlécek és műanyag ívek kerültek ideiglenesen az autóra plusz a gyári küszöbborítás, és ha még nálam eljut lakatolásig és fényezésig a Golf, akkor a küszöbön kívül minden más műanyag lekerül róla. Díszlécbe sikerült syncro emblémát szereznem, ami szintén nem túl gyakori. Hátul egy rieger szárny van fent, és Hella Colour Magic Strato Silver lámpa, plusz egy ovál kipufogóvég, amit remélem minél hamarabb gyári GTI, vagy VR6-ra fogok tudni cserélni."

 

Motor: "Ahogy írtam korábban 2.0 8v syncro az autó, ami nem rossz, kimegy a világból. 2.0 16v-re tervezem cserélni, mert abból talán egy syncro átépítést láttam eddig, de a V5 is szimpatikus választ és az 1.8t is. Ez még nincs eldöntve, de nem is valószínű, hogy ebbe belevágok, mert kb 2 év múlva tervezem az autó eladását. Motortérben annyi változás van a gyárihoz képest, hogy van egy polír Bonrath szívócső."

blog3.jpg

Belső: "A ritkaságmániám azt hiszem, hogy itt sikerült a legjobban kiélnem. Nem is tudom mivel kezdjem, de talán haladjunk fentről lefele. Fekete tetőkárpit, B4 passatból származó fekete majrévasak és belsővilágítás, Cabrioból fekete napellenző, gyári fekete oszlopburkolatok. Mivel gyárilag bőrös volt az autó, így elöl-hátul hangszórós bőr ajtókárpitok elöl Blaupunkt CarMagic 215 ajtózsebekkel és Golf 4 Cabrio króm kilincsekkel. Hátul Blaupunkt CarMagic 225 hangszórós kalaptartókonzol. Műszerfalban Pioneer csipogók vannak a púpos hangszóróráccsal. Az ünneplős fejegység egy Gamma3, ami a legjobban illik a hármas szériába, főleg a digitklímához, hétköznapokon viszont egy navis Becker TrafficPro 4720 van bent. A középkonzolban egy Fischer CD Box van, mellette egy telefontartó konzol, rajta egy működö Nokia kihangosító, amiben egy 7110-es telefon van. Műszeregységet cseréltem egy ezüst számlapos MFA-s órára. Kormányt Lengyelországból szereztem, ami egy gyári kormány a Victor cég által újragondolva. A gyári bőrüléseket lecseréltem egy Otmar Alt Art Edition-ből származó limitált darabszámos oldallégzsákos ülésre (az enyém az 1000-ből a 630.) a hozzá tartozó váltógombbal együtt, mögötte pedig golf 4 cabrioból származó króm gombos kézifékkar van és egy Kamei könyöklő. Bukócső tervben van, talán jövőre az is bekerül."

24623671_10212882482530005_794800219_o.jpg

Futómű: "Az autó alatt volt már pár kerék (16": Opel lemezfelni, Borbet A, 17": VW Canyon (Touareg gyári felni), ABT A11, Opel Corsa D OPC Line), most 7,25 és 7,45 széles 17"-os OZ Futurák vannak fent 185/35-ös Nankang NS20-akkal, elöl 20mm-s, hátul 35mm-s pogikkal. Egyelőre TA gewinde van berakva, ami elöl sajnos koppra van tekerve, de tervezem az állítható toronycsapágyat, hogy még nyerjek egy pár mm-t lefele. Air nem kerül az autó alá, mert fix-en is egész jól lelehet rakni a Golfokat szerencsére."

Utószó/tervek: "Jövőre falazott első lökhárító kerül fel a színrefújt GTI ráccsal együtt. Váltógomb, kormány, és az ülések bizonyos részei újra lesznek bőrözve. Sikerült egy VR6 syncro futóművet szereznem, így végre hátul is. Tárcsafékes lesz az autó, és ha az égiek is úgy akarják, akkor sikerül előre 312-es, hátra 280-as féket rakni. Motor és lakatolás pedig kiderül, de valószínű, hogy családbarátabb autóra váltok ('94 környéki 300ce-24)."

24623543_10212882483410027_1223600871_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamiww.blog.hu/api/trackback/id/tr2913415201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

MindenamiVW

Facebook oldaldoboz

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
süti beállítások módosítása