Tulajdonos: Bácsi Ádám
"Az autó egy 1969-es 1300-as Bogár. 6 éve májusban került hozzám (én vagyok a 3. tulajdonosa), gyári lemezeken, lemattúlt fényezéssel, gyári motorral, és magassággal."
Karosszéria: "Vettem hozzá 4 sárvédőt, mert azok már foglalkozósak lettek, végül teljes lakatoláson esett át, majd egy gyöngyház-grafit telifényt kapott. Nagyjából elértem azt, amit 6 évvel ezelőtt elképzeltem. Fehér KYB gátlókat kapott, előre új tárcsákat+betéteket, új gömbfejeket, új hátsó fékdobokat+pofákat, új csapágyakat, mindenhova uretán szilentet, stb stb.. A kipufogó még nem végleges, a belsőt még újra szeretném bőröztetni. Van benne masszázsfunkció is, egy egyedileg készített mélyláda, DLD 500+ Pro nyomóval, 2 porttal."
Motor: "2015 elején került bele egy hosszabb áttételű váltó, és egy 1584cc-mes, duplakarburátoros motor. Még azon az éven, a 4-es hengerem beadta a kulcsot, így kivettük a motort, hogy újraépítjük. Kapott nagyszelepes, mart hengerfejeket, egy kicsit kompressziót is növeltünk, 1-1 mm leugrott a fejekből. Kapott új hengerszettet, a nagytengelyt megtartottuk, minden apróságot újra cseréltem."
Futómű: "A felnik most 6/8x16", eredeti 964 Porsche C2-sek, selyem feketére fújva mint a többi kiegészítő. Gumiméretek azok elől 165/50, hátul 195/55." Az ültetés elől állítható, ún. Puma hídtest, hátul pedig gyárilag torziós."
Belső: "Gyári bőrülések kerültek bele, amiket változatlanul megtartottam. A sportkormány helyett belekerült egy gyári, pirosra fújva, lebőrözve."
A bejegyzés trackback címe:
https://mindenamiww.blog.hu/api/trackback/id/tr5712717560
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.