VW Bora

Tulajdonos: Módi Viktor

"2012 óta van nálam az autó. Érdekes történet, ahogy hozzám került, mivel fogalmam sem volt róla, hogy egy Bora tulaj leszek. A történet ott kezdődött, hogy volt egy Golf III-som, de szerettem volna egy újabb autót. Mivel sportoló vagyok ezért időm szinte semmi nem volt arra, hogy ide-oda menjek autókat nézegetni. Golf IV volt a kiszemelt, találtam egyet, a szüleim mentek el megnézni, majd hazaállítottak a Bora-val. Na hát így került hozzám. Eleinte, semmi tervem nem volt vele. Majd 1 év múlva elkapott a gépszíj, kialakult egy 7 fős baráti autós társaság (F@aszkalapok, igen ez a brigád nevünk, van aki jót nevet rajta, van aki nem érti, de mi ilyenek vagyunk) és onnantól kezdve nem volt megállás. Az autó 5 év alatt forralta ki magát a jelenlegi kinézethez. Csak ennek sose lesz vége."

15443128_10208058935898287_4953493146197912521_o.jpg

Karosszéria: Az évek alatt, kitaláltam, hogy szeretnék egy USA stílust kialakítani és szép lassan elkezdtem beszerezni hozzá az alkatrészeket (Igen, ez egy Bora, nem Jetta). Kapott először jobbos nagy tükröt, majd jött az USA díszléc szélességjelzővel. Ekkor gondoltam, hogy akkor legyen már kis rendszámos, ezért hátra kellett egy csomiajtó is. Találtam, színkóddal megegyező GLI csomagtartóajtót aminek nagyon megörültem. Ekkor jöhettek a B típusú kisrendszámok. Elől hátul V5 koptatók színre fújva illetve a lámpák is cserélve lettek. A kipufogó hátsó dob is cserélve lett, V5-nek a hátsó dobját kapta meg.

Motor: Kissé kínosabb része. 1.6 fenevad MÉG! Mikor kérdezik tőlem, hogy mennyire harap, akkor inkább terelem a témát róla. Csinál ez mindent, csak harapni nem harap. Na de mire vannak a barátok? Idén házasodtam és a barátaimtól kaptam nászajándékba egy komplett 2.3 V5 AQN 170LE-s motort ami beszerelésre vár. Ha minden jól megy akkor ebbe a naptári évben meg lesz!

Belső: Gyári plüss belsővel került hozzám, de már akkor tudtam, hogy fekete bőr belsőt szeretnék. Ez, ahogy szokott lenni, amikor megvolt rá a keret, egyet se találtam, viszont bézs színben igen. Amit utólag nem is bántam meg, nem sok Bora mászkál bézs bőr belsővel. Kapott gyári MFD navit, a csomagtartóban pedig lapul egy mélyláda erősítővel.

24259350_10210811457749613_731342946_o.jpg

Futómű: Eleinte csak egy 4 centis ültető rugót kapott, aztán kezdtem kapni az ívet, hogy miért ilyen magas… Persze ekkor kellett egy gewinde is. Bilstein gewinde lett a befutó, amit már 3 éve nyúzok. Nagyon szeretem. Felniből is akadt már pár garni, jelenleg egy BBS LM repi fut alatta. 19-es, 8,5 széles körbe ET35-el (ELADÓ) 215/35 gumival. De már megvan a következő szezonra a kiszemelt felni.

Utószó: Bár nagyon sokszor elhangzott az a bizonyos, felgyújtom a g..be mondat, mikor éppen nyűglődött valamivel, szerintem még nagyon sokáig együtt leszünk. Szeretném megköszönni drága kis feleségemnek, hogy tűri kellő kitartással a hülyeségeimet, és hogy néha ruha helyett bizony felnit kell venni. És a barátaimnak, akiknek sokat köszönhetek, hiszen ha valami baj volt egyből jöttek, segítettek. Külön köszönet nekik a motor miatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamiww.blog.hu/api/trackback/id/tr613406751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

MindenamiVW

Facebook oldaldoboz

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
süti beállítások módosítása