VW Golf MK IV

Tulajdonos: Peredi Márk

"Korán kezdődött rajongásom a márka irányába. A 2000-es évek elejétől már figyelemmel kísérem a VW építéseket, 2009 körül már szerencsére el tudtam kezdeni az első saját projectemet, egy Golf 3-at ami nagy szerelem volt és 2014-ig társam volt. Ezután gondoltam, hogy kellene valami utód, valami fiatalabb. Fél év keresgélés után megtaláltam a számomra tökéletes autót, egy teljesen gyári, valódi full extrás, TDI Highline Golf 4-et. Első ránézésre némi foglalkozást igényelt, de tudtam mit akarok kezdeni majd vele, így végül Németországból megvettem. 2015 év végén teljesen megszületett a terv a Golf 4-el kapcsolatban, minden apró részlet, így akkor úgy döntöttem nekiállok.
2016 tavaszára el is készültem.
Autószerelő vagyok, minden munkát az autóimon magam csináltam.
Következhetett tehát a rengeteg utánajárás, alkatrész beszerzés, nagyrészt külföldről (Amerika, Németország)."

image3.jpg

Karosszéria: "Külső optika teljes R32. Szélességjelzős első lökhárító, küszöbspoiler, szárny és hátsó lökhárító, a hozzá passzoló 2x100mm vastag végekkel, pacific hátsó lámpákkal.
Felniket megjelenése után az elsők közt vásároltam meg amire büszke vagyok, Ispiri csr1d carbon-graphite design színben, 18x8.5 és 18x9.5 méretben, melyekre 205/35r18 és 215/35r18 Nankang ns20 került.
Egy egyedi matt sárga színt kapott az autó, felkerültek a lökhárítók, felnik a futóművet pedig amennyire az utak engedték letekertem."

Motor: "Motorja gyári TDI maradt, garantált km-es volt így ezzel nem szerettem volna foglalkozni, a korábbiakban már kiéltem ezen hajlamom, itt fontos volt a megbízhatóság. A kipufogón történt némi változtatás, 60mm-2x50mm-2x100mm lett a rendszer az optika miatt."

image8.JPG

Belső: "Az autó beltere gyárilag bőrös volt, de kapott egy garnitúra Recaro ülés szettet, gyári R32 kiegészítőket (pedálsor, taposó, alubetét) valamint eredeti fekete tetőtér elemeket, G4 USA R32-ből.
A kárpitot magam csináltam a gyári szürkéből feketére.
Mfd gyári navigáció, virtuális CD-tárral szolgáltatta a zenét, 6 hangszórón át."

 

Futómű: "A futómű az Ap gewinde beépítése előtt teljes felújításon esett át, Powerflex szilentek kerültek mindenhova."


image.jpg

Utószó: "Lett volna még tervem az autóval, sajnos az élet közbeszólt, de most is valami jó dolgon töröm a fejem. Az autó visszaépült gyári formára és gazdát cserélt 2017 tavaszán."

 

 

 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamiww.blog.hu/api/trackback/id/tr3212720046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

MindenamiVW

Facebook oldaldoboz

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
süti beállítások módosítása